جیبِ تو به هزار و یک محتوای خوب نیاز داره

نام شرکت

فهرست مطالب

طرح مورد نیاز خود را سفارش دهید
گرافیک بالا
سفارش طراحی کارت ویزیت
519 هزار تومان
پوستر
سفارش طراحی پوستر
619 هزار تومان
بروشور
سفارش طراحی بروشور
919 هزار تومان
کاتالوگ
سفارش طراحی کاتالوگ
419 هزار تومان هر صفحه

نام شرکت، هویت و یا اثر انگشت شما

همه ی ما ابتدا که می خواهیم یک کسب و کاری را راه اندازی کنیم شاید خیلی نام شرکت برایمان اهمیتی نداشته باشد. می دانید چرا؟ چون در ابهام به سر می بریم. زیرا نمی دانیم که ممکن است همین کسب و کار ما به یکی از بزرگترین کسب و کارهای جهان تبدیل شود. و زمانی که این اتفاق می افتد در درونمان میگوییم کاش یک نام بهتر و تاثیرگذار تر انتخاب می کردم. 

در دنیای کسب و کار نام شرکت شما همانند اثر انگشت شماست.

نام شرکت

با باور قوی شروع کنید

در ابتدای کار شما باید با این باور کسب و کارتان را راه اندازی کنید که قرار است آوازه ی نامتان در کشور و حتی در جهان، بپیچد. پس بایستی برای نامتان زمان بگذارید. زیرا که سنگ بنای بسیاری از محتواهای آینده شما خواهد بود. از جمله طراحی لوگو، سربرگ، کاتالوگ و بهتر بگم همه ی کسب و کار شما قرار است با آن نام شناخته شود. پس مهم است که با چه باوری کسب و کار خود را آغاز می کنید.

انتخاب نام مناسب برای شرکت

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که در انتخاب نامتان عجله نکنید. مطمئن باشید که همیشه یک گزینه ی بهتری وجود دارد. کارتان را آغاز کنید ولی ذهنتان را در حالت سرچ و توجه برای انتخاب نام نگه دارید. به کلماتی که در روز می شنوید توجه کنید. نام مناسب شما در میان آنچه که می شنوید قطعا وجود دارد. فقط باید دقت کافی و توجه به آن را در خود روشن کنید. در ادامه برخی از نکات مهم در مورد نام شرکت را در میان می گذاریم…

نام شرکت شما بر همگان اثر می گذارد

مطمئن باشید که نامی که برای شرکت خود انتخاب می کنید هم بر روی عملکرد خودتان و هم بر روی عملکرد کارکنانتان اثر می گذارد. این تنها یک نام نیست که شما برای صدا کردن انتخاب می کنید بلکه هویت سازمان شماست. و این نام می خواهد به دیگران نیز هویت بدهد. حتی افرادی که به طور غیرمستقیم با شما در ارتباط و کار هستند از نام شما اثر می پذیرند. پس باز هم تاکید می کنیم که در انتخاب نام شرکت خود دقت کنید.

دلنشین و با اصالت باشد

نام شرکت خود را به گونه ای انتخاب نمایید که وقتی به گوش دیگران می رسد، احساس خوبی به آنها انتقال دهد. با اصالت باشد و شخصی که میشنود به صورت ناخودآگاه از نام شرکت شما تمجید کند. و این میسر نمی شود مگر با صبر و تخصیص زمان کافی برای آن. 

متناسب با نوع فعالیت شما باشد

فعالیت شما چیست؟ هدف نهایی و خدمتی که ارائه می دهید چیست؟ نامی که انتخاب می کنید باید متناسب با خدمتی که ارائه می دهید باشد. البته این امر لزومی ندارد برخی مواقع می خواهید بر اساس احساس خودتان یک نام انتخاب نمایید آن هم خوب است. ولی اگر نام شرکت شما تناسب داشته باشد و یا اینکه یک فلسفه و دلیل مرتبط با کسب و کارتان در پشت آن باشد بسیار عالی تر است. برای مثال نام شرکت اپل هیچ ربطی به موبایل ندارد ولی مفهومی که در پشت آن نهفته است به همراه لوگوی خود می خواهد حس تازگی را به مخاطب خود منتقل نماید.

مفهوم مهم تر است یا ظاهر

اگر بتوانید هر دوی این موارد را در نام خودتان بگنجانید قطعا نام شرکت شما تاثیر گذار تر خواهد بود. یک نام با ظاهر مناسب، با واج آرایی و ترتیب خوب اگر در پشتش یک مفهوم هم خوابیده باشد؛ مفهومی که مخاطب پس از کمی فکر کردن به آن برسد، قطعا دلنشین خواهد بود و دیگران با توجه به کسب و کار شما مطمئن باشید که حتی اگر به زبان نیاورند ولی باز هم در دل خود شما را تحسین می نمایند.

تکنیک های عنوان نویسی در انتخاب نام

برای رسیدن به یک نام مناسب برای شرکت خود می توانید از برخی از تکنینک های عنوان نویسی که در یکی دیگر از آموزش ها توضیح داده ایم بهره ببرید و به یک نتیجه مطلوب تر برسید. استفاده از تضاد و …

لیستی از نام های خوب تهیه کنید و فیلتر کنید

در ابتدا گفتیم که برای انتخاب نام اصلا عجله نکنید. برای رسیدن به یک نام خوب دفترچه و یا کاغذی مختص به این کار همراه خود داشته باشید. هرجا که نام مناسبی به گوشتان خورد، آنها را یادداشت نمایید. آنها را ترکیب و یا تجزیه کنید و سپس چندین نام هم خودتان به لیست اضافه کنید. حال آنهایی را که نمی خواهید و مورد پسندتان نیست را یکی یکی خط بزنید و به نام مناسب خود برسید. اگر زمان کافی برای انجام این کارها را ندارید می توانید برای انتخاب نام مناسب برای شرکتتان از هزار و یک محتوا کمک بگیرید.

سوالات متداول

چگونه نام شرکت خود را انتخاب کنم؟

یک لیست از نام های خوبی که می شنوید و یا به ذهنتان می رسد را تهیه کنید و سپس آنها را فیلتر نمایید تا به گزینه مورد پسند خود برسید.

نام شرکت اثر انگشت شما در دنیای کسب و کار است. و به شما و کارمندانتان هویت بخشی می کند و در عملکرد افراد تاثیر خواهد گذاشت.

قطعا اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ولی انتخاب نام مناسب از ابتدا برای کسب و کارتان حرفه ای بودن شما را به مشتریان انتقال می دهد که خود به تنهایی می تواند یک تبلیغ پنهان را برای شما به ارمغان بیاورد.

بله اگر زمان کافی برای انتخاب نام مناسب برای شرکت خود ندارید می توانید به هزینه ای اندک یک نام حرفه ای را از ما بخواهید. خدمت رسانی به شما عزیزان وظیفه اصلی هزار و یک محتوا است. برای رسیدن به یک دنیای زیباتر، نشستن هم موثر است ولی کافی نیست (:

بیش از اینکه بخواهید برای دیگران ارزش قائل باشید باید برای خودتان ارزشمند باشید. زمان کافی برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید و مطمئن باشید که یک نام خوب تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت. اگر تبلیغات را یک تیم فوتبال در نظر بگیریم؛ نام مناسب شما یکی از بازیکنان زمین خواهد بود. پس به نام تجاری خود بی توجه نباشید. اطلاعات بیشتری میخواهید اینجا کلیک کنید

حضورتان در هزار و یک محتوا خیلی برای ما ارزشمند است. تمام تلاشمان را در جهت قدردانی به کار می بریم.

جمع بندی

یک لوگوی خوب میتونه تحول آفرین باشه

هزار و یک محتوا
هزار و یک محتوا

با 60 درصد تخفیف " 5 میلیون و 963 هزار تومان "